Saturday, January 15, 2011

H i t a m P u t i h

Hitam putihku di sini
hitamnya mungkin lebih dari putih
Aku akui ku takkan pernah berhenti
menghambakan diri
meski aku masih sehitam jelaga


Rindu aku tak berhujung
Sampai tiba nanti aku bertemu
DenganMu Tuhan Pengasih Maha Penyayang
menghambakan diri
meski aku tak seputih harapanMu


Kau yang ku cinta
selama-lamanya
sehitam apapunku putihkanku
Dengan AmpunanMu


Kau yang ku puja
selama lamanya
Takkan pernah berhenti aku berharap
cinta... Rahmat dan kasih sayangMu
Allah yang Maha Kuasa.


Rindu aku tak berhujung
Sampai tiba nanti aku bertemu
DenganMu Tuhan Pengasih Maha Penyayang
menghambakan diri
meski aku tak seputih harapanMu


Kau yang ku cinta
selama-lamanya
sehitam apapunku putihkanku
Dengan AmpunanMu


Kau yang ku puja
selama lamanya
Takkan pernah berhenti aku berharap
cinta... Rahmat dan kasih sayangMu
Allah yang Maha Kuasa.



p/s : terima kasih syazana jamaludin. :)

No comments: