Sunday, September 25, 2011

Mesej

Hari ini aku benar-benar rindukan teman, sahabat dan kawan. Bila rindu, aku baca mesej mesej lama yang aku simpan dalam hensetku. Kelakarkan?

Aku masih lagi simpan mesej penguat semangat sahabatku di Jordan, aku masih lagi bacanya berkali-kali. Aku masih lagi simpan mesej emo daripada sahabatku di sini, mesej tidak puas hati dan mesej banyak lagi. mesej kena marah pun aku simpan lagi, pengakhirannya mesti begini,

“nasiblah kau kawan dengan aku..” haha. Emosinya.

Bila aku baca, aku katakan pada diri aku, mereka ini pernah datang dalam hidupku, apa kata doakan mereka bahagia? Rindu, rindu, rindu.

Aku selongkar mesej di FB, mesej di henset, dalam emel, rindu, rindu, rindu.

Dulu, bila aku toleh ke belakang, aku nampak mereka tersenyum. Kini, bila aku pandang ke belakang, kosong, kata adik, hidup ni sorang-sorang kena kuat, mati nantikan sorang-sorang jugak. Sedihnya bila dengar ayat tu.

1 oktober ni, Umi Amirah Mat Nor fly ke India. Umi, selamat umi, rindu rindu rindu. Nanti Umi belikan SRK kat epi satu eh!. Selamat belajar. Epi doakan umi berjaya dunia akhirat, terima kasih sebab jadi teman terbaik epi. Terima kasih mi.

Rindukan Bukharian.
Rindukan 5+1.
Rindukan sahabat di Matrik Melaka dan Uitm.
Rindukan ex-housemate ku.
T_T

Ya Allah, sampaikan rasa rindu ini kepada mereka. Aaaa. Rindunya. Hidup bebaik sume, hidup mesti bahagia, take care! aku doakan yang terbaik untuk korang, doakan korang bahagia dunia akhirat. T_T thanks btw!

sorry, khalish. aku post lagi benda-benda emosi bagai ni. emosi melampau.

hi, saya Ahmad Muadz. nak makan kejap, sambil tengok charlie n the number!

yang ni, double rindu. takde mesej nak baca, mampu tengok gambo je.

Muadz suka buat mulut cenggitu. heh.


No comments: